تست فوتبال

تست فوتبال 09359897030

تست فوتبال

تست فوتبال 09359897030

ذوب آهن 0 تخت جمشید 0

در حالی این دو تیم روبروی هم قرار گرفتند که نتیجه 3 بازی تیم ذوب اهن هنوز مشخص نشده و پس از گذشتن چند هفته هنوز رای از سوی کمیته انظباطی صادر نگردیده است

1-در بازی ذوب اهن وقصر یخ بازیکن شماره 24 این تیم بدون داشتن رضایت نامه محضری بازی کرده است

2-در بازی با تیم داماش بازیکن شماره 15 متولد فروردین 1373 میباشد وچون در حال تحصیل نیست مشمول به خدمت میباشد

3-در بازی با توحید : حالا که به شهادت فیلم بازی مشخص شده اشتباه از سوی دکتر و ناظر و داور وسط بوده باید بازی تجدید گردد

حالا به چه دلیل نتایج فوق اعلام نمیگردد بر ما پوشیده است

اما بازیکنان ذوب اهن در بازی با تخت جمشید

امید مولایی(70آرش دوران)-امیر حسین مرادی -امیر حسین دادگر-سجاد نوری-پیمان پرهنر -پیمان کاردان -علی اجلی(85شاهین قاسمی)-یونس آقاجانی (امیر حسین سلمانیان)محمد جهاندیده-امیر حمزه عطایی پور

آموزش تکل زدن در فوتبال

تکل



img/daneshnameh_up/5/5c/680663431.jpg

تکل حرکتی است که یک بازیکن در فوتبال و یا حتی در بعضی مواقع دروازه بان ها برای ممانعت از پیشروی حریف اقدام به انجام این کار میکنند . اگر بازیکنی در تکل زدن مهارت نداشته باشد علاوه بر این که به طرف مقابل ضربه زده و آسیب وارد می کند بلکه با دریافت کارت (زرد یا قرمز) ادامه بازی را برای خود و تیمش سخت تر می کند . جریمه بعضی از تکل ها کارت زرد و بعضی دیگر کارت قرمز است البته در صورتی که تکل زن به جای توپ بازیکن حریف را مورد اصابت قرار دهد . اگر بازیکن توپ را بزند تکل او کاملا درست است و حتی مانع از پیشروی حریف می شود که بسیار مفید است .
توجه داشته باشید که انجام تکل یکی از خطرناک ترین حرکات تکنیکی است.
اگر به این حرکت کاملا تسلط ندارید ، از انجام آن خودداری کنید ، زیرا احتمالا
حریف را شدیدا مصدوم خواهید کرد. در یک فوتبالیست با استفاده از شیوه های مجاز همواره می تواند اقدام به تکل کند . بازیکن خواه در منطقه دفاع ، خواه در منطقه حمله به طور یکسان می تواند از تکل استفاده کند ( این حرکت نسبت به منطقه بازی تغییر نمی کند ) ، و برای انجام آن اهداف کاملا متفاوت می تواند وجود داشته باشد . یک تکل در منطقه دفاع می تواند فعالیت زیاد حریف را خنثی کرده و شروعی برای ضد حمله شود . استفاده از انواع تکل و جا افتادن آن در بازی ، حریف را تحت تاثیر قرار می دهد.
شیوه تکل مناسب با موقعیت حریف فرق می کند ( از پهلو یا از مقابل) .

تکل از مقابل با استفاده از درون پا


بازیکن پای خود را به طرف توپ جلو می برد ، و برجستگی استخوان مچ پا را به وسط توپ هدایت می کند . دست ها و زانو را نباید زیاد جلو ببرید . تکل از مقابل با استفاده از درون پا تنها حرکت توپ را متوقف می کند ، نه حرکت حریف را.

تکل از مقابل با استفاده از کف پا


بازیکن کف پای خود را متناسب با زمین به طور مورب جلو برده ، نوک پا را به سمت بالا قرار می دهد و پای خود را به وسط توپ هدایت می کند . این نوع تکل مانع حرکت توپ شده و حرکت حریف را نیز متوقف می کند . زانوی خود را زیاد جلو نبرید ، ضمنا نگذارید کف پا یا نوک پا از بالای توپ عبور کند . کلیه این توصیه ها شما را از صدمه رساندن به حریف باز می دارد.

تکل لغزشی از مقابل


مدافع با جلو انداختن خود به صورت افقی و در سطح زمین ، پای خود را به طرف توپ ( تنها توپ ) پرتاب می کند ، این در حالی است که او خود را از عقب به زمین می اندازد و دست ها را نیز با خود پائین می آورد .
این حرکت تنها زمانی انجام می گیرد که توپ با پای حریف تماس نداشته باشد. نزدیک
دروازه خود از این تکل استفاده نکنید ، زیرا اگر به وسیله یار خود پوشش داده نشوید ، بازیکن تکل شونده با دریبل یا فریب دادن ، شما را تسلیم کرده و این تکل بی حاصل برای تیم شما خطر آفرین می شود.

تکل از پهلو


تکل از پهلو با استفاده از درون پا خود را به بازیکن صاحب توپ برسانید . با حرکتی سریع و به وسیله پا ( پایی که به حریف نزدیک تر است ) و در حالی که دست ها را از بدن دور می کنید روی پای خود بچرخید . قسمت درونی مچ پا را مقابل توپ قرار دهید و مانع حرکت توپ و حریف شوید .
این تکل از دو طرف انجام می گیرد :


تکل از پهلو با استفاده از نوک

این حرکت شبیه نوع قبل است ، با این تفاوت که با نوک پا انجام می گیرد .

تکل از پهلو با استفاده از بیرون پا
از پایی استفاده کنید که به حریف نزدیک تر است . برجستگی بیرون مچ پا را جلو ببرید تا مانع حرکت حریف شده و او را متوقف کنید . همانند دیگر تکل ها ، تنها مانع حرکت توپ شوید ، نه حریف .
تکل توپ از پشت حریف ممنوع است ، زیرا بازیکنی که از جلو یا از پهلو تکل می شود فرصت مقابله با آن را خواهد داشت ، اما چنان چه تکل از عقب انجام بگیرد، حریف تکل شما را احساس نمی کند و بنابراین خطر
آسیب دیدگی به وجود می آید . تکل با دو پا از جلو نیز اشتباهی بزرگ و ممنوع است

تیم فوتبال جوانان ذوب آهن

روز پنجشنبه مورخ 16/9/1391 تیم فوتبال جوانان ذوب آهن طی یک بازی دوستانه در ورزشگاه اختصاصی خود روبروی تیم انصار قرار گرفت و در پایان موفق شد با نتیجه پر گل 4-0 این تیم امید را شکست دهد و آماده بازی هفته نهم خود در مسابقات باشگاهی تهران شود 

زننده گلها:یونس آقاجانی 2گل -پیمان کاردان-امیر حسین سلمانیان

رابطه مربی و........

مربیگری تنها مستلزم ارسال و در یافت پیام ها و تدارک بازخورد صحیح به بازیکنان می باشد. بلکه همچنین متضمن ارتباط متقابل با والدین ، تماشاچیان ، داوران و مربیان تیم های مقابل است. اگر به طور موثر با این گروههای مردمی ارتباط برقرار نکنید دوره مربیگری شما ناگوار و کوتاه مدت خواهد بود.

والدین

والدین بازیکنان باید مطمئن شوند که فرزندشان تحت هدایت یک مربی است که هم دانش ورزشی بالائی دارد و هم دلواپس سلامتی بازیکن می باشد. شما می توانید به وسیله تدارک یک جلسه والدین محور در پیش از فصل مسابقه که در آن دورنما و شیوه مربیگری خود را توصیف می کنید آنها را از نگرانی آسوده کنید. چناچه والدین  با نگرانی در طول فصل مسابقه با شما تماس می گیرند به دقت به آنها گوش داده و سعی کنید به آنها پاسخ مثبت بدهید.اگر لازم است که با والدین  ارتباط برقرار کنید آنها را بعد از تمرین پیدا کنید به آنها تلفن بزنید یا یک یادداشت را از طریق پست برای آنها بفرستید.

تماشاچیان

سکوها احتمالا در مسابقه پر و لبریز نخواهند بود ، اما این تنها بدین معنی است که صدای معدود تماشاچیانی را می شنوید که از مربیگری شما انتقاد می کنند. هنگامی که عبارتی منفی در مورد کاری که انجام می دهید می شنوید واکنش نشان ندهید و آرامش خود را حفظ کنید. چناچه پیام ارزش داشت آن را مورد توجه قرار دهید. در غیر اینصورت فراموشش کنید. تصدیق اظهار نظرهای انتقادی و ناروا از یک تماشاچی در حین مسابقه تنها باعث تشویق دیگران به بیان عقایدشان خواهد شد.بازیکنان را برای انتقادهای تماشاچیان مهیا کنید به آنها بگوئید که به شما گوش دهند نه به تماشاچیان . اگر مشاهده کردید یکی از بازیکنان به وسیله اظهار نظر یک تماشاچی تحریک شده به بازیکن اطمینان مجدد بدهید که این ارزشیابی شماست که بیشتر واقعبینانه و مطلوب بوده و چیزی است که اهمیت دارد.

داوران مسابقه

نحوه برقراری ارتباط شما با داوران تاثیر مهمی بر شیوه رفتار بازیکنان با آنها دارد. بنابراین باید الگو باشید.به داوران با تکان دادن دست ، معرفی و شاید یک گفتگوی خودمانی درباره مسابقه ادای احترام کنید. احترام خود را به آنها قبل در حین و بعد از مسابقه نشان دهید.حرف های ناخوشایند نزنید، فریاد نکشید و یا از حرکات بدنی توهین آمیز استفاده نکنید. بازیکنان این حرکات شما را مشاهده می کنند و به این باور می رسند که چنین رفتاری مناسب است. به علاوه اگر داوران این حرکات ر از شما ببینند یا بشنوند ارتباط بین هر دوی شما قطع خواهد شد.

مربیان تیم حریف

تلاش کنید قبل از مسابقه با مربی تیم مقابل ملاقات کنید. در خلال مسابقه با مربی تیم مقابل وارد خصومت شخصی نشوید. به خاطر داشته باشید که بچه ها مسابقه می دهند نه مربیان و به وسیله خوب بودن با مربی تیم مقابل در طول مسابقه به بازیکنان نشان خواهید داد که رقابت متضمن همکاری و تشریک مساعی است. 

 

* اگر با انتقاد مربیگری کنید؛ بازیکن می آموزد که محکوم کند
* اگر با دشمنی مربیگری کنید ؛ بازیکن می آموزد که بجنگد
* اگر با تمسخر مربیگری کنید ؛ بازیکن می آموزد که متنفر باشد
* اگر با شرمسار کردن مربیگری کنید ؛ بازیکن می آموزد که احساس گناه کند
* اگر با صبوری مربیگری کنید؛ بازیکن می آموزد که تحمل کند
* اگر با تشویق مربیگری کنید؛بازیکن می آموزد که اعتماد به نفس داشته باشد
* اگر با تحسین مربیگری کنید؛ بازیکن می آموزدکه قدر شناس باشد
* اگر با انصاف مربیگری کنید ؛ بازیکن می آموزد که عادل باشد
* اگر یک نواخت مربیگری کنید ؛ بازیکن می آموزد که اعتماد کند
* اگر با احترام مربیگری کنید؛ بازیکن می آموزد که به خودش احترام بگذارد


تست رایگان فوتبال تهران

تست فوتبال -آموزش معرفی به تیمهای باشگاهی۰۹۱۲۳۲۲۹۳۳۰